torsdag den 7. juni 2012

DIY-Serviet Pom-Poms


Forleden gik jeg igang med at lave nogle serviet pom-poms. De blev dog ikke som jeg helt havde ønsket, 
men jeg syntes nu at denne er meget fin.

 Jeg har brugt 8 servietter, med 3 dobbelt lag papir. Farven er lilla, selv om den nu ser meget blå ud på billedet..Måske fordi at jeg har taget billedet med Hipstamatic via min iphone. 

Det er meningen at jeg skal lave en masse, 
og så hænge dem i loftet på mit arbejde



-og så er dette forresten mit første indlæg, så det bliver spændende hvad det udvikler sig til
***

Har I ikke prøvet at lave dem før, så er her
et link til en youtube video, hvor det bliver vist
og et link fra Martha Stewart her , hvor hun viser hvordan man laver de fine pom-poms 

Sommerklem Miss Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar