søndag den 23. september 2012

Papirklip- papir fugle til vinduet- DIY

Her er lidt billeder af mine Diy papirs fugle a la Rie Elise Larsen´s fugle


Jeg har brugt følgende materiale:

Skabelon af fugle
Perler
Snor/bånd
Papir til fugle (mit er lilla med hvide prikker)
Rødt papir (til de 2 små hjerter)
Stiv tråd/ståltråd (til hjerterne)
Lim
Nål

                                                     **********************

Jeg klippede 4 fugle ud & 2 hjerter. Først limede jeg 2 fugle sammen, og satte 3 perler på båndet. Husk at lægge båndet i mellem de 2 fugle. Bagefter gjorde jeg det sammen igen, og afsluttede med at hænge 3 perler + en lille knude , så perlerne ikke glider af. Jeg lavede huller i fuglenæb og hjerter med en lille nål, og satte dem sammen med lidt stiv tråd.


jeg syntes at de er meget søde, når at hænge i vinduet, men jeg har dog i dagens anledning lige hængt dem på min stol i mit craftroom, for lyset var dårligt ved vinduet

Skabelon/templet til fugle ser sådan ud
Jeg har fundet  skabelonerne hos wooz.dk, og derefter har jeg gjort dem lidt større via paint (besøg hendes hjemmeside, hun har nogle super søde ting, og har også skabelonerne til nævnte fugle)
xoxo miss S




Ingen kommentarer:

Send en kommentar