fredag den 21. september 2012

DIY - Decoupage reol med sider fra en bog

Jeg har lavet lidt om på en reol til min søns værelse, jeg syntes ligesom at den manglede lidt (den var for fin)
Derfor rev jeg en masse sider ud af en bog (om børneopdragelse hehe), satte dem på reolen med decoupagelim. Først smurte jeg limen på reolen og derefter satte jeg siden fast, og fjerne alle luftbobler , ved at "hive" en linial forsigtigt hen over siden. Derefter malede jeg siderne med en gang decoupage lak igen. Efter 1 døgns tørretid, fik reolen 2 lag klar lak..og jeg endte med dette resultat


Jeg syntes faktisk at den blev lidt mere cool at se på, og den står nu fint på min søns værelse.




 Jeg har med vilje ikke sat siderne helt tæt, da jeg syntes det er pænest med lidt "luft" imellem (til denne reol). Den er også decouperet (hedder det mon det..hmm) inden i, som I kan se på billedet. Reolen passer absolut ikke ind andre steder i huset, men vores søn mener at vi bor meget gammeldags, og syntes ikke om vintage, svensk eller fransk landstil... eller shabby chic..hehe

    xoxo Miss Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar