lørdag den 20. oktober 2012

DIY skilt/ Sign - til vaskerum

DIY Skilt / Sign 


Jeg har lavet et skilt til vaskerummet, ud af et stykke gammelt træ,som jeg fandt i min svigerfars lade. Først malede jeg brættet hvidt. Derefter printede jeg en stencil, som jeg lavede ud  fra denne side:

http://online.rapidresizer.com/make-name-patterns.php

Jeg skar skabelonen ud med min hoppykniv. Det er lidt besværligt hvis bogstaverne er for små og snirklet, men det fungerer fint, når man er færdig



så lagde jeg skabelonen ovenpå brættet og sprøjtemalede den med grå maling. Det er lidt mere besværligt at bruge maling på dåse, da malingen nemt "flyver" ind under skabelonen, end når man "dupper" det på med en svamp..


Som I nok kan se på billedet (sorry, at billedet er på hovedet..min telefon har lige sigt eget liv idag, og vil ikke det samme som mig), er mit "L" lidt tværet ud, men det rettede jeg med lidt hvid maling og en lille pensel


Nu står skiltet og pynter på hylden  i vaskerummet, indtil vi får hængt det op


xoxo Miss S




Ingen kommentarer:

Send en kommentar