fredag den 27. december 2013

Gæstetoilettet - lidt nyt, gråt, sort og hvidt

Vi har lige malet det lille gæstetoilet igen. Væggene blev malet hvide og til gulvet brugte vi hvid gulvmaling. Når der nu er blevet så fint, så syntes jeg at der trængte til at komme lidt nye ting derind. 







Opbevaringskurven til toiletruller eller andet er fra H&M Home

Bademåtten er fra H&M Home

Plakaten med flamingoer er fra Zoo forretningen

Frøerne som er lysestager er gamle, og kurven har jeg selv malet grå..Men jeg mangler stadig at male rørene, og den plakat, må gerne lige stoppe med at krølle! Måske skulle jeg hænge den i en ramme, må den bliver mast lidt flad..
Klem fra mig




1 kommentar:

  1. Hej
    Det er ik sådan at du har 2 opbevaringskurve i grå fra H&M som du gerne vil sælge😊?
    Mvh Sanne

    SvarSlet